Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، متن پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به شرح ذیل است:

                                                                           بسمه تعالی

کشاورزی محور توسعه بوده و توجه به این بخش تضمین کننده استقلال و رهایی از وابستگی به بیگانگان، ایجاد اشتغال وسیع و پایدار و امنیت غذایی کشور است.

اهمیت کشاورزی، اشتغال و توسعه در استقلال کشور موجب شد که بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در بدو تشکیل جمهوری اسلامی با فرمان تاریخی خود در 27/3/1358 دستور تشکیل جهاد سازندگی را دادند. این فرمان منشا برکاتی در روستاها و جبهه های جنگ تحمیلی گردید. همین امر موجب گردیده که همه ساله این ایام  بعنوان  هفته جهاد کشاورزی گرامی داشته شود.

جا دارد این زمان را همچنان پاس داشته و به تولید کنندگان پرتلاش بخش کشاورزی خدا قوت گفته و زحمات کشاورزان و دامداران عزیز را ارج نهاده و از اینکه در برهه های مختلف با جهاد خود کشور را از وابستگی رهانده و باوجود مشکلات ناشی از خشکسالی ها و تحریم های ظالمانه در راستای سیاست های اقتصادی کشور گام موثر و مفید برمی دارند، قدردانی کنیم.

تلاش بهره برداران مبتنی بر دانش و سیاستهای اعمال شده توسط وزارت متبوع و به تبع آن فعالیت های خانواده بزرگ کشاورزی استان نوید بخش تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین در سال زراعی جاری است که گامهای اساسی و مهمی در جهت رشد اقتصادی و حمایت از توسعه پایدار و اشتغال مفید در مناطق روستایی و عشایری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال داشته که از این حیث خداوند بزرگ را شاکریم. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی و به ویژه همکاران خدوم، تولیدکنندگان و بهره برداران تلاشگر بخش کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از کلیه عزیزان که در جهت اعتلای کشور

و توسعه پایدار بخش کشاورزی منطقه تلاش می کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

محمد محمدزاده

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید