Iranian Agriculture News Agency

افتتاح رسمی شبکه برکت در جهادکشاورزی خراسان رضوی همزمان با هشت استان کشور

در راستای نظام نوین ترویج کشاورزی و استقرار مدیریت دانش، حسب دستور مقام عالی وزارت متبوع شبکه اینترنتی برکت در سطح ملی همزمان با سایر استان های کشور در خراسان رضوی افتتاح گردید.

افتتاح رسمی شبکه برکت در جهادکشاورزی خراسان رضوی همزمان با هشت استان کشور

به گزارش  خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، مدیر هماهنگی ترویج سازمان با اعلام این خبراظهار داشت: تنوع در روش های آموزشی، خلاقیت و نوآوری از ویژگی های بارز آموزش و ترویج زنده و پویا است و مروجین به دلیل نوع فعالیت هایشان، ارتباط با بهره برداران و بخش های اجرایی و تحقیقاتی همواره باید نوآور، خلاق و پیشاهنگ باشند.

صبور گفت: مراسم افتتاح رسمی این شبکه به طور همزمان  در 8 استان کشور با حضور دکتر مویدی رئیس موسسه آموزش و ترویج کشور و مهندس سید اسحاقی مدیرکل محترم دفتر شبکه دانش و رسانه های ترویجی آغاز گردید.

وی همچنین در ادامه  گفت:از این به بعد کارگاه های آموزشی برای بهره برداران، کارشناسان و مروجین پهنه استان و سراسر کشور با استفاده از امکانات استودیو برکت مدیریت هماهنگی ترویج استان خراسان رضوی در بستر تاک با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و بخش خصوصی برای اولین بار در سطح کشور برگزار میگردد.

لازم به یادآوری است، هدف اصلی این شبکه ارتقاء سطح دانش و آگاهی کلیه بهره برداران بخش کشاورزی با استفاده از پتانسیل محققین مراکز تحقیقات و مروجین پهنه‌های کشاورزی در جهت افزایش تولید و امنیت غذایی و جهش تولید میباشد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید