Iranian Agriculture News Agency

کانال تخصصی کشاورزی بانوان خورشید جهاد کشاورزی خراسان رضوی در" شبکه تاک "راه اندازی شد

برای اولین بار کانال تخصصی کشاورزی بانوان را در شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)دایر نموده که در کانال های تخصصی ویترین تاک نیز جانمائی شده است.

کانال تخصصی کشاورزی بانوان خورشید جهاد کشاورزی خراسان رضوی در" شبکه تاک "راه اندازی شد

به گزارش ایانا در خراسان رضوی، مشاور امور بانوان جهاد کشاورزی با بیان این مطلب گفت: کانال بانوان خورشید درحال حاضر با 174عضو خانم از استان خراسان رضوی، فعالیت های بانوان را در حوزه کشاورزی استان منعکس می نماید و  در پایان هرماه از گزارشات بارگزاری شده در کانال، مجله تصویری بانوان خورشید تدوین می‌شود.

نفیسه میریان خاطر نشان کرد: شبکه اجتماعی تاک با هدف ترویج دانش کشاورزی بین بهره برداران در بستر فضای مجازی آماده خدمت رسانی به کاربران این بخش است.

وی اظهار کرد: نبود ارتباط پیوسته با بهره برداران از معضلات مهم بخش کشاورزی است که با راه اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران "تاک"، این ارتباط مستمر و پویا بین کشاورزان و متخصصان بخش کشاورزی برقرار شده است.

مشاور امور بانوان جهاد کشاورزی خراسان رضوی مجهز شدن بهره برداران به علم و دانش - روز را از اقتضائات عصر جدید دانست و خاطرنشان ساخت: لازم است بهره برداران در داشتن اطلاعات فنی و دانش به روز باشند تا بتوانند به سهولت و به صورت برخط به اطلاعیه ها، دستورالعمل ها، قوانین و دیگر اطلاعات دسترسی داشته باشند که این امر می تواند آنان را از حضور فیزیکی در مجموعه های وزارت جهاد کشاورزی و مجموعه ها بی نیاز کند.

میریان با اشاره به ویژگی‌های اپلیکیشن شبکه اجتماعی "تاک" بیان داشت: این شبکه اجتماعی که برای اولین بار در سطح کشور با هدف ترویج دانش کشاورزی و منابع طبیعی بر بستر فضای مجازی تولید و آماده ارائه خدمات به بهره برداران و کشاورزان است، این امکان را به بهره برداران بخش کشاورزی و سایر کاربران می دهد که با استفاده از این شبکه اجتماعی خدمات مورد نیاز خود را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان دریافت کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید