Iranian Agriculture News Agency

افتتاح سه پروژه مهم به مناسبت هفته دولت در شهرستان فریمان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریمان از افتتاح سه پروژه مهم به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح سه پروژه مهم به مناسبت هفته دولت در شهرستان فریمان

علی کاظمی فریمانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایانا ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: امروز در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان رضوی، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی سه پروژه در بخش کشاورزی را افتتاح کردیم.

وی افزود: اولین پروژه‌ مربوط گلخانه صنعتی 10 هکتاری بهزادیان بود. این پروژه در فاز نخست یک هکتار بود که 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شخصی انجام دادند و 20 میلیارد تومان دیگر نیز تسهیلات دریافت کردند و به بهره‌برداری کامل رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امنیت غذایی از اولویت‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است، در نتیجه مجموعه جهاد کشاورزی تلاش می‌کند تا سرمایه‌گذاران را به سمت تولید مرغ گوشتی هدایت کند. دومین پروژه مربوط به احداث واحد مرغ گوشتی است که ظرفیت آن 33 هزار و 200 قطعه و مساحت کل آن 13 هزار و 600 متر مربع است. میزان سرمایه‌گذاری برای این واحد 30 میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: در شهرستان، یک واحد تولیدی 20 هزار قطعه‌ای داریم که حدودا 25 میلیارد تومان هزینه شده است و در هر دوره 50 هزار قطعه به ظرفیت شهرستان اضافه می‌شود که در مجموع سالیانه 500 تن به تولید گوشت مرغ شهرستان اضافه کردیم. 

کاظمی فریمانی گفت: همچنین پرورش شتر مرغ در شهرستان فریمان داریم که ظرفیت 200 قطعه‌ای مولد است. با توجه به اینکه گوشت شتر مرغ کلسترول کمی دارد، حدودا 35 میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید