Iranian Agriculture News Agency

مدیر جها کشاورزی خلیل آباد خبرداد:

افتتاح سه واحد ترمینال ضبط پسته

مدیر جها کشاورزی خلیل آباد از افتتاح همزمان سه واحد ترمینال ضبط پسته به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح سه واحد ترمینال ضبط پسته

محمود شبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: شهرستان خلیل آباد یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی است. در این شهرستان 32 پروژه به مبلغ 54 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 136 نفر در بخش کشاورزی در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: یک واحد ترمینال ضبط پسته به نمایندگی از سه ترمینال دیگر  به مناسبت هفته دولت با ظرفیت هزار و 700 تن با حضور استاندار، مشاور رئیس سازمان، امام جمعه، فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی، معاونان و روسای سایر ادارات شهرستان در محل روستای کاهه شهرستان خلیل آباد به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اضافه کرد: این واحد پسته پاک کنی  بیستمین واحد ترمینال ضبط پسته است که در شهرستان آغاز به کار کرده است. 

وی ادامه داد: این واحد با ظرفیت 900 تن در سال و اعتبار هزینه شده 50 میلیارد ریال توانسته است برای 12 نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال کند.

محمود شبان گفت: وجود این چنین واحدهایی در سطح شهرستان با توجه به سطح بالای باغات پسته باعث کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها در بازار محصول تولید شده و باغات می‌شود که این مسئله به‌طور مستقیم به نفع باغداران ما است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید