Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه ی هم اندیشی حقوقی با حضور مدیر کل دفتر حقوقی وزارت جهاد کشاورزی

جلسه ی هم اندیشی حقوقی منطقه ای خراسان بزرگ با حضور مدیر کل دفتر حقوقی وزارت جهاد کشاورزی و هیأت همراه و رؤسای ادارات حقوقی سازمان های جهاد کشاورزی خراسان رضوی ،شمالی و جنوبی روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه در تالار جلسات سازمان برگزار شد.

برگزاری جلسه ی هم اندیشی حقوقی با حضور مدیر کل دفتر حقوقی وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در این جلسه مدیر کل دفتر حقوقی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: اساس تشکیل این جلسات ایجاد ارتباط  و همفکری و مشورت با امور حقوقی استانهاست گرچه استانها شخصیت حقوقی مستقل دارند ولی دلیلی وجود ندارد که ارتباطی وجود نداشته باشد.

ابوذر فداکار افزود: من شخصا به  ارتباط با استانها اعتقاد دارم و تشکیل این جلسات یک کلاس آموزشی هم برای ما و هم برای کسانی است که در جلسات  حضور دارند تا از مشورت و همفکری هم استفاده کنیم.  

وی گفت : امیدواریم برگزاری جلسات منطقه ای در روند کاری ادارات حقوقی استانها موثر باشد چون وضعیت کشور طوری است که باید کارها خوب و موثر انجام شده  تا در تسهیل روند حکمرانی و اقدامات دولت و نظاام مطلوب باشد.

رئیس اداره امورحقوقی سازمان نیز ضمن تشریح عملکرد  این اداره بیان کرد: این استان دارای 33 شهرستان است که اکثر  جهاد کشاورزی این شهرستانها فاقد رابط حقوقی هستند.

هادی امانی افزود: فقط چهار شهرستان کارشناس حقوقی با استخدام رسمی دارند که در امور اراضی مستقرند و در سایر شهرستانها رابطین حقوقی تحصیلکرده رشته حقوق نیستند و لی آموزش دیده اند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید