Iranian Agriculture News Agency

دیدار رییس سازمان و نماینده ولی فقیه در سازمان با امام جمعه شهرستان فردوس

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی به همراه نماینده ولی فقیه در سازمان برای بازدید از پروژه‌های فردوس، به این شهرستان سفر و در اولین دقایق به اتفاق مدیرجهادکشاورزی شهرستان به دیدار امام جمعه فردوس رفتند.

دیدار رییس سازمان و نماینده ولی فقیه در سازمان با امام جمعه شهرستان فردوس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، صبح امروز یکشنبه (۲۲تیر۹۹) رییس سازمان به همراه نماینده ولی فقیه در سازمان، معاون بهبود تولیدات دامی، رییس نظام مهندسی و رئیس اداره روابط عمومی سازمان برای بازدید از پروژه های فردوس، به این شهرستان سفر و در اولین دقایق به اتفاق مدیرجهادکشاورزی شهرستان به دیدار امام جمعه فردوس رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی، امام جمعه شهرستان در این دیدار، ضمن خوشامدگویی و تشکر به جهت حضور در شهرستان، گفت: درخصوص مشکلات خوراک دام دامداران و استفاده بهینه از آب قنات بلده درخصوص پرورش ماهی برای این شهرستان برنامه ریزی نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی به مقام اول ریاست سازمان در حوزه ارتباطات مردمی توسط ارزیابی نهاد ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همدلی و همراهی امام جمعه با مردم به خصوص جامعه قشر کشاورز و دامدار می تواند پشتوانه و دلگرمی خوبی برای شهرستان باشد که این ارتباط شما گام مثبت و موثری در راستای رونق کشاورزی شهرستان می باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید