Iranian Agriculture News Agency

افتتاح پروژه واکسیناسیون دام سنگین علیه بیماری تب برفکی و طیور بومی در شهرستان درمیان

پروژه واکسیناسیون دام سنگین علیه بیماری تب برفکی و طیور بومی در روستای آویجان شهرستان درمیان افتتاح شد.

افتتاح پروژه واکسیناسیون دام سنگین علیه بیماری تب برفکی و طیور بومی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، صبح امروز و در ششمین روز از هفته جهاد، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، نماینده محترم ولی فقیه در سازمان، رییس سازمان، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان پروژه واکسیناسیون دام سنگین علیه بیماری تب برفکی و طیور بومی در روستای آویجان شهرستان افتتاح شد.

عارفی نیا، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: که فعالیتهای شبکه دامپزشکی حوزه جغرافیایی بسیار گسترده و تقریباً به صورت خانه به خانه صورت می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه واکسیناسیون دام سنگین علیه بیماری تب برفکی و طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل به همت همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان آغاز به کار کرد.

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی سجادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، به فعالیتهای شبکه دامپزشکی که کاربسیار سخت وطاقت فرسایی است اشاره و از اقدامات این شبکه تشکر کردند.

همچنین عابدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: دامپزشکی رسالت بسیارمهمی در تامین امنیت غذایی وسلامت غذایی وتداوم تولید دربخش دام برعهده دارد که در این لباس و شرایط سخت قابل تحسین و تقدیر است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید