Iranian Agriculture News Agency

بررسی سیاست‌های خرید تضمینی گندم در نشست خبری آنلاین

صبح امروز سه شنبه(۲۳ اردیبهشت ۹۹) در نشست خبری آنلاین صفحه اینستاگرام روابط عمومی، سیاستهای خرید تضمینی گندم در سال جاری با حضور مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان، مدیر زراعت سازمان و نیز رئیس اداره روابط عمومی سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی سیاست‌های خرید تضمینی گندم در نشست خبری آنلاین

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این رابطه گفت: یکی از موضوعات و مسائل بسیار مهم در شرایط عمومی حوزه کشاورزی کشور مرتبط با خودکفایی گندم است.

حامد عارفی نیا افزود: گندم به عنوان یکی از مایحتاج مهم در سبد غذایی خانوار و همچنین نقشی مهم در حوزه فرهنگ دینی خانوار ایرانی دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به بارندگی های مناسب، پیش بینی می شود که امسال کشاورزان به میزان بسیار خوبی در تولید گندم آبی و دیم دست یابند.

عارفی نیا ادامه داد: بر همین اساس به دنبال آن هستیم که با اطلاع رسانی مناسب به همه کشاورزان نسبت به استفاده حداکثری از ظرفیت خرید تضمینی گندم و جلوگیری از ورود دلالان به منظور حراست از دسترنج کشاورزان، گام مهمی برداریم.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: خرید تضمینی گندم امسال از اواخر اردیبهشت ماه آغاز و تا اوایل مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: از کشاورزان محترم تقاضا می شود با شناسایی مراکز خرید گندم نسبت به تحویل گندم مازاد خود به این مراکز اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید