Iranian Agriculture News Agency

در راستای بیانیه گام دوم انقلاب صورت گرفت:

نشست صمیمی مسئولان کشاورزی استان با دانشجویان بسیجی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اهتمام دولت به امر حمایت از کشاورزان استان، گفت: دولت مردان، عزم جدی خود را برای ارتقای سطح تولیدات کشاورزی به‌عنوان امری مهم در جهت حمایت از جامعه کشاورزی استان به‌کار گرفته‌اند.

نشست صمیمی مسئولان کشاورزی استان با دانشجویان بسیجی

به گزارش خبرنگار ایانا خراسان جنوبی، شامگاه گذشته (یکم دی98) مسئولان کشاورزی استان طی نشستی به مهم­‌ترین سوالات دانشجویان پاسخ گفتند. در این دیدار که به دعوت بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی برگزار گردید ریاست سازمان جهاد کشاورزی و هیئت همراه به بیان برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه تولیدات کشاورزی پرداختند.

در ابتدای این دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اهتمام دولت به امر حمایت از کشاورزان استان، گفت: دولت مردان، عزم جدی خود را برای ارتقای سطح تولیدات کشاورزی به‌عنوان امری مهم در جهت حمایت از جامعه کشاورزی استان بکار گرفته‌اند.

غلامرضا قوسی افزود: سیاست کیفی­سازی تولیدات کشاورزی، افزایش بهره‌وری به منظور استفاده هر چه بهتر از منابع آب و خاک، سرلوحه برنامه‌های حوزه تولید است.

در ادامه دانشجویان نظرات پیشنهادات دیدگاه‌ها و سوالات خود را در خصوص کشاورزی استان بیان نمودند. استفاده از توان علمی جامعه دانشگاهی در بخش کشاورزی، حمایت از محصولات مزیت دار استان، تغییر الگوی کشت، صادرات مرغ و تخم مرغ و سایر محصولات کشاورزی استان، راه های مقابله با آفات کشاورزی، موضوع دامداری‌های صنعتی و سنتی از  مهم‌ترین موضوعات مورد بحث بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید