Iranian Agriculture News Agency

تاکید بر تعامل بیشتر در دیدار رئیس سازمان با مدیرمسئول و خبرنگاران شبستان

رئیس سازمان به همراه حامدعارفی نیا مدیر روابط عمومی سازمان به منظور تکریم، قدرشناسی و پاسداشت قلم در دفتر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی حضور پیدا کردند ‌و با مدیرمسئول و خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کردند.

تاکید بر تعامل بیشتر در دیدار رئیس سازمان با مدیرمسئول و خبرنگاران شبستان

 

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، مهدی جعفری در این دیدار گفت: جهاد کشاورزی به‌عنوان یک دستگاه فرهنگ‌ساز که فرهنگ و اجرا را باهم به همراه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی خبرگزاری شبستان حضور در عرصه فرهنگ جامعه است که خوشبختانه در استان خراسان جنوبی با مدیریت توانمند موفقیت‌های ویژه‌ای دست پیداکرده است.

وی با اشاره به وظیفه جهاد کشاورزی گفت: علی‌رغم سختی کار با توجه به نوع فعالیت‌های جهاد کشاورزی با رویکرد اعتقادی ویژه توانسته‌ایم در حوزه امنیت غذایی اقدامات مناسبی انجام دهیم.

وی افزود: رضایت مردمی در انجام امور یکی از مهم‌ترین برکات کار جهادی برای کشاورزان است.

مهدی جعفری با اشاره به قدرشناسی مردم، کسب رضایت مردمی را از مهم‌ترین اهداف دوره مدیریتی اخیر سازمان دانست و توضیح داد: ما به‌گونه‌ای کار را به انجام می‌رسانیم تا در تمام اوقات شبانه‌روز خدمت‌رسانی به حوزه کشاورزی را به آحاد جامعه و به‌ویژه جامعه هدف به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید