Iranian Agriculture News Agency

تاکید بر تقویت روحیه و تفکر جهادی در جامعه و ادارات

صبح امروز دوشنبه (۳ مهر) رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در مراسم ویژه هفته دفاع مقدس که با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان و جمعی از روحانیون دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه سازمان و ادارات تابعه، مدیران کل، کارکنان و کارمندان سازمان و ادارات وابسته وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، گفت: یاد و خاطره شهدا رو باید نگه داریم و زنده نگه داشتن یاد شهدا تنها با خدمت کردن جهادی انجام می‌شود.

تاکید بر تقویت روحیه و تفکر جهادی در جامعه و ادارات

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، مهدی جعفری بیان کرد: جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و هر کدام شرایط خاصی داشته که ملت ایران با اقتدار از سد این موانع عبور کرده و باز هم فریب افکاری مخالف با عقاید کشور ما را نخواهند خورد چون آگاهی برای ملت نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز جهاد خودکفایی در حوزه اقتصادی در حال انجام است، توضیح داد: در کشور ما افزایش تولید غذا است و نقش جهادکشاورزی در این زمینه بسیار پررنگ هست.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان نیز در این مراسم با بیان اینکه دفاع مقدس یک نقطه برجسته‌ی بدون شباهت است، گفت: نقش جهاد در تاریخ دفاع مقدس، یک نقش بی بدیل است.

وی افزود: عنوان سنگرسازان بی سنگر که حضرت امام (ره) به جهادگران نسبت دادن، بی شک بسیار شایسته است چون هیچ جان‌پناهی نداشتند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان با بیان اینکه امروز این امنیت و آرامش ثمره رشادت‌های رزمندگان و جهادگران است، تاکید کرد: امروزه باید تفکر و روحیه جهادی تقویت یابد تا باعث تقویت خودباوری در جامعه شود.

سردار مهدوی  با اشاره به اینکه بزرگترین طرح‌های دشمن در زمان جنگ با تفکر جهادی نقش بر آب شد، گفت: نیروی جهادی امروز با دانش جدید و تجربه جهادگران گذشته، با امکانات و تجهیزات جدید، می‌توانند کمک‌های شایانی به نظام و پیشرفت توسعه اقتصادی جامعه کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید