Iranian Agriculture News Agency

بررسی کیفی و کمی پروژه‌ها دربازدید‌های دوره‌ای مدیریت آب‌و‌خاک سازمان

مدیر آب وخاک و امورفنی ومهندسی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از بازدیدهای دوره‌ای مدیریت آب‌و‌خاک سازمان از طرح‌های آب‌و‌خاک استان خبر داد.

بررسی کیفی و کمی پروژه‌ها دربازدید‌های دوره‌ای مدیریت آب‌و‌خاک سازمان

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، اکبر محمدی بیان کرد: بازدیدهای دوره‌ای مدیریت آب‌و‌خاک سازمان از طرح‌های آب‌و‌خاک در سطح استان برای بررسی میزان عملکرد و پیشرفت پروژه‌های انجام شده یا در دست اقدام به‌صورت متوالی انجام می‌شود.

وی افزود: طرح‌های آب‌و‌خاک شهرستان بیرجند پیرو بازدیدهای دوره‌ای مدیریت آب‌و‌خاک از طرح‌های آب و خاک استان به‌منظور بررسی کیفی و کمی پروژه‌های انجام شده یا در دست اقدام، مورد بازدید گرفت.

وی با بیان اینکه در این بازدید قنوات روستاهای پیرنج و نقنج و استخرهای ذخیره آب کشاورزی قنوات بند رود، نوچ، ساقدر و صد گل مورد بازدید قرار گرفت، گفت: بر رعایت تمام ضوابط فنی و دستورالعمل‌های ابلاغی در بحث تهیه مستندات و نیز اجرای پروژه‌ها به لحاظ کیفی، رعایت مسائل ایمنی و نیز نظارت مستمر برعملیات اجرایی آن‌ها تاکید شد.

 در این بازدید ناظرعالی قنوات و ناظر عالی استخرهای استان، کارشناس معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان و مسئول آب‌و‌خاک به همراه کارشناس قنوات شهرستان از برخی طرح‌های احیاء و مرمت قنوات و احداث استخرهای ذخیره آب کشاورزی سال 1401 شهرستان بیرجند بازید به عمل آوردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید