Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبرداد:

اخذ موافقت وزیر جهاد کشاورزی برای اعطای اعتبارات به کشاورزی خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تخصیص اعتبار به کشاورزی استان، از موافقت وزیر جهاد کشاورزی با این درخواست خبر داد.

اخذ موافقت وزیر جهاد کشاورزی
برای اعطای اعتبارات به کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا از خراسان جنوبی، مهدی جعفری گفت: به دلیل پایین بودن میزان اعتبارات تبصره ۱۸، پیگیری برای اختصاص اعتبار ویژه توسط بانک کشاورزی کشور درخصوص طرح‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی استان انجام شد که موافقت وزیر  را در پی داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال به‌صورت ویژه برای معرفی و استفاده در اجرای طرح‌های اولویت‌دار از جمله کارخانجات شیر، سردخانه، کشتارگاه طیور و کارخانجات فراوری تخصیص داده شد.

وی بیان  کرد: در بحث طرح‌های مکانیزاسیون و همچنین پرداخت اعتبارات سرمایه‌ای بذر در استان، وزیر جهاد کشاورزی دستور پرداخت ۱۱۰۰ میلیارد ریال را صادر کرد.

جعفری به رفع ممنوعیت پرداخت تسهیلات به طرح‌های سردخانه کشتارگاه و لبنیات در بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: دستور پرداخت ۲۰ درصد تسهیلات دریافتی و امهال ۸۰ درصد باقیمانده نیز صادر شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه میزان مطالبات راکد وصول شده به مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد افزایش خواهد یافت که بیش از ۴۷۰۰ میلیارد ریال است، گفت: موافقت تامین سهم صندوق از بانک کشاورزی کشور برای دستور پرداخت در اولویت تسهیلات به پرونده‌های آماده پرداخت و انعقاد قرارداد شده در بانک کشاورزی استان انجام شد. پس از این موافقت با همکاری بانک کشاورزی استان و همکاران معاونت برنامه‌ریزی سازمان ۶۰۰ میلیارد ریال در این زمینه تخصص یافت و مابقی در حال اجرا است.

 در دیدار  جعفری رئیس سازمان، معاون اعتبارات و مدیر کل بودجه و اعتبارات بانک کشاورزی کشور، مدیر کل برنامه و بودجه و همچنین مدیر کل برنامه و بودجه وزارت جهادکشاورزی و نیز نماینده بخش کشاورزی در اتاق اصناف استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید