Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداری از ۲۱ پروژه کشاورزی سرایان در هفته جهادکشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی سرایان، گفت: ۲۱ پروژه کشاورزی سرایان در هفته جهادکشاورزی به بهره‌برداری می رسد.

بهره‌برداری از ۲۱ پروژه کشاورزی سرایان در هفته جهادکشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، علی اکبر بردبار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرایان در نشست با خبرنگاران گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر۲۷ میلیارد تومان در حوزه های مختلف آب و خاک و صنایع تکمیلی در شهرستان سرایان به بهره برداری می‌رسد.

علی اکبر بردبار افزود: با بهره برداری از این پروژه ها ۱۲۰۰ خانوار از مزایای آن برخوردار شده که علاوه بر اشتغالزایی در افزایش راندمان تولید این شهرستان نیز اثرگذار خواهد بود.

وی افتتاح واحد گلاب گیری و بسته بندی گلاب با ظرفیت ۱۵۰ تن در سال را از جمله این طرح ها عنوان کرد و افزود: بهره برداری این واحد تولیدی، در تکمیل زنجیره تولید گیاهان دارویی شهرستان نقش موثری ایفا خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرایان با بیان اینکه شهرستان سرایان یکی از قطب‌های تولیدات کشاورزی در استان به شمار می رود، ادامه داد: بالغ بر ۴۱ هزار هکتار اراضی قابل کشت در این شهرستان وجود دارد که سالانه بالغ بر ۲۰ هزار هکتار آن زیر کشت محصولات زراعی و باغی می رود.

بردباری تقدیر از تولیدکنندگان برتر در حوزه های مختلف، میثاق با شهدا و ایثارگران حوزه جهاد، دیدار با فرماندار و امام جمعه، برگزاری مانور سراسری تنظیم بازار، گردهمایی بانوان فعال در حوزه اقتصاد و کسب و کار خرد و تعاونی‌های زنان همراه با تشکیل نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردها و محصولات تولیدی صندوق های خرد زنان و غبار روبی مزار شهدا دیدار با جانبازان را از جمله برنامه های هفته جهاد کشاورزی در شهرستان سرایان اعلام کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید