Iranian Agriculture News Agency

بازار بیرجند زیر ذره بین همیاران بازار

مدیر جهادکشاورزی بیرجند با بیان اینکه دو هزار و ۳۲۸ بازرسی در طرح پایش بازار توسط همیاران بازار در بیرجند انجام شد، گفت: از ابتدای اسفند در قالب اجرای این طرح ۶۶ مورد تقلب، ۱۰ مورد گرانفروشی، ۱۰ مورد کم فروشی و ۶۵ مورد سایر تخلفات توسط این تیم ها به ثبت رسیده است.

بازار بیرجند زیر ذره بین همیاران بازار

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، وارسته ارزش ریالی پرونده تخلفات تشکیل شده از سوی جهاد کشاورزی را ۱۳۹ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۴۰۰ ریال اعلام کرد.

مدیر جهادکشاورزی بیرجند با اشاره به اینکه از ابتدای طرح تاکنون گشت مشترک جهادکشاورزی با سه اداره نظارتی انجام می‌شود، گفت: این گشت‌های بازرسی باوجود ۷ نیروی تنظیم بازار با ادارات اصناف، غله و تعزیرات به طور روزانه انجام می‌شود که این بازدید‌ها ادامه دارد.

وارسته با اشاره به توزیع شکر در بیرجند، افزود: ۲۹۲ تن شکر به صنوف و صنعت و ۴۰۹.۸ تن برای مصرف خانوار تعلق گرفته است که قسمتی از این شکر‌ها و اقلام اساسی دیگر از جمله انواع برنج، گوشت گوساله وسایر کالا‌ها با تفاهم نامه‌ای که بین اتحادیه روستایی و اداره کل پست بیرجند انجام شده، مردم می‌توانند برای خرید اقلام تنظیم بازاربه سایت postsam.ir مراجعه و مایحتاج خود را خریداری کنند.

مدیر جهادکشاورزی با بیان اینکه طرح رصد و پایش بازار به صورت روزانه انجام می‌شود، افزود: در این بازدید‌ها مواردی از قبیل، گران فروشی، تقلب، تداخل صنفی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و کالای تاریخ مصرف گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید