Iranian Agriculture News Agency

از اول سال 2018 تا کنون:

تعطیلی بیش از 60 دامداری در آمریکا

ضرر تعرفه‌های دولت دونالد ترامپ تا پایان سال به یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار خواهد رسید

از شروع سال 2018 تا به امروز نزدیک به 60 دامداری در ایالت ایندیانا تعطیل شده‌اند. دامداری‌های واقع در منطقه میکیانا هم با همین تهدید روبه‌رو هستند. به گفته داگ لیمان،‌ مدیر اجرایی تولیدکنندگان لبنیات ایندیانا این تهدید مسئله جدیدی نیست. در 50 سال اخیر،‌ دامداران بیش از نیاز مصرف‌کنندگان شیر تولید کرده‌اند.

تعطیلی بیش از 60 دامداری در آمریکا

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از شبکه محلی ان‌بیسی خانواده‌هایی که نسل‌هاست مزرعه دامداری داشته‌ و شیر تولید می‌کنند حلا باید تصمیم سختی بگیرند. لیمان می‌گوید: «دوران بسیار سختی است. وقتی به این نقطه می‌رسید فشار روحی، ذهنی و فیزیکی بالایی را باید تحمل کنید.»

بسیاری از کشاورزان، شرکت‌های بزرگ مانند والمارت را مقصر می‌دانند. این شرکت‌ها با مزارع همکاری می‌کنند تا محصولات لبنی را مستقیما به فروشگاه‌ها بفرستند. لیمان می‌گوید: «کشاورزان محصولات خود را مستقیما به  والمارت می‌رسانند. بعضی‌ها می‌گویند این مزارع متعلق به والمارت هستند.  این مزارع برای والمارت است بدون اینکه صاحب آن‌ها باشد. آن‌ها با هم قرارداد دارند.»

انجمن تولیدکنندگان شیر ملی تخمین می‌ز ندتا پایان سال 2018  تعرفه‌های دولت ترامپ باعث تعطیلی دامداری‌هایی شوند که ارزش آن‌ها به یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار می‌رسد.   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید