Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

مقاومت در تحریم‌ها باعث رشد بخش کشاورزی شد

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: امنیت غذایی درگرو رشد و تعالی‌بخش کشاورزی است.مقاومت در مقابل تحریم‌ها بسیار تأثیرگذار و بخش کشاورزی سهم بسیار زیادی را در این مقاومت داشته.

مقاومت در تحریم‌ها باعث رشد بخش کشاورزی شد

به گزارش ایانا به نقل از  روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی،حجت اسلام و المسلمین سید حسن ربانی در جلسه مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، موفقیت سازمان را سه رکن همدلی، همراهی و همفکری دانست و اظهار کرد: همدلی،همفکری و همراهی بسیار تأثیرگذار است و فضای صمیمی را باید حفظ کنید.

وی افزود: امنیت غذایی درگرو رشد و تعالی‌بخش کشاورزی است.مقاومت در مقابل تحریم‌ها بسیار تأثیرگذار و بخش کشاورزی سهم بسیار زیادی را در این مقاومت داشته.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: قدر این سرمایه عظیم را بدانیم و تا قدر خود را بدانید که غذای ملت در دستان شماست و این کار و تلاش اثربخش خواهد بود و مقاومت را بالا خواهد برد

ربانی با اشاره به‌سلامت کار در سازمان‌ها افزود: سلامتی کار خود را حفظ کرده و نگذارید رشوه،فساد و باندبازی در درون سازمان نفوذ کند.

نماینده ولی‌فقیه در ادامه با اشاره به ۲ رکن خلاقیت و نوآوری، گفت:خلاقیت و نوآوری در عرصه‌های مختلف باید رشد پیدا کند که همین مسئله باعث موفقیت سازمان می‌شود و نباید به وضع موجود بسنده کرد.

وی تصریح کرد: بااطلاع رسانی درست این زحمات از طریق‌های گوناگون منتقل شود. در دانشگاه‌ها،حوزوی‌ها و در بخش‌های دیگر این اقدامات مثبت انجام‌شده تبیین شود و پیگیری شود.

ربانی در ادامه با اشاره به حوزه منابع انسانی،بیان کرد:حوزه منابع انسانی مهم است و ضامن پیشرفت کشور است.

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید