Iranian Agriculture News Agency

امام جمعه آبادان: دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تبلیغ وسیع انجام می‌دهد

امام جمعه آبادان با اشاره به تبلیغ وسیع دشمنان برای شرکت نکردن مردم در انتخابات گفت: هر برگ رای یک تیر بر قلب دشمنان انقلاب است.

امام جمعه آبادان: دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تبلیغ وسیع انجام می‌دهد

به گزارش ایانا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه در مصلای آبادان اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کرد.

وی با قدردانی از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای برای خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند است.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی آمدند و بار دیگر ثابت کردند کنار نظام و انقلاب هستند، گفت: مردم ایران همیشه در شرایط سخت کنار نظام بودند و دشمن از این مهم وحشت دارد.
حجت‌الاسلام غبیشاوی خواستار رقابت سالم در انتخابات شد و گفت: ایام انتخابات سپری می‌شود ولی دوستی‌ها باقی می ماند؛ تخریب روش ضعیف‌ها است و امیدواریم در دوران تبلیغات شاهد چنین حرکاتی نباشیم.

وی خواستار پرهیز از اصراف در تبلیغات از سوی نامزدها در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و افزود: باید مراقب شایعات دشمن در انتخابات باشیم، آنها برای سست کردن اراده مردم اقدام به خبرسازی می‌کنند.
خطیب جمعه آبادان بیان کرد: امروز جنگ فقط با موشک نیست و انداختن یک برگ رای موشکی بر قلب معاندین و دشمن است.

وی قشر جوان را قوت هر کشور و جامعه دانست و افزود: جوانان بدانند حضرت علی اکبر بهترین الگو است زیرا حق محور و حق شناس بود، عامل اصلی هر تحول در جامعه استفاده از ظرفیت جوانان است.
حجت‌الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه بار سنگینی در هشت سال دفاع مقدس بر شانه جوانان بود، گفت: جوانان در صورت میدان دیدن می‌توانند معجزه کنند.
وی افزود: مسئولان بخصوص در دولت مردمی باید زمینه را برای جوانان مهیا کنند، در حوزه اقتصادی جوانان راهکار زیادی دارد، اگر در این دولت کریمه فرصت به جوانان داده نشد کشور متضرر می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید