Iranian Agriculture News Agency

تجلیل وزیر جهادکشاورزی از مادر معزز شهیدان جهادگر نعمتی‌جم

همزمان با هفتمین روز دهه فجر، وزیر جهادکشاورزی ضمن دیدار با خانواده شهیدان جهادگر والامقام مصطفی و مرتضی نعمتی‌جم، از مادر معزز این شهدا تجلیل کرد.

تجلیل وزیر جهادکشاورزی از مادر معزز شهیدان جهادگر نعمتی‌جم

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی به همراه نماینده ولی‌فقیه در وزارت متبوع و مدیرکل امور ایثارگران در منزل مادر معزز شهیدان والامقام مصطفی و مرتضی نعمتی‌جم حضور یافته و با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار صمیمی گفت: حماسه‌آفرینی دریادلان در روزگار سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

نیکبخت افزود: خاطره خوش از خودگذشتگی‌های این شهدا در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در نظام جمهوری اسلامی ایران، فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی این قشر گرانقدر، رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی و صادقانه از این فرصت استفاده کنند، البته کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

در پایان این نشست از مادر معظم شهیدان، توسط مقام عالی وزارت تجلیل و تکریم به‌عمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید