Iranian Agriculture News Agency

آیین بزرگداشت و تجلیل از مادران و همسران شهدای جهادگر برگزار شد

همزمان با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) مراسم تجلیل از مقام والای مادران و‌ همسران شهدای جهادگر ستاد وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

آیین بزرگداشت و تجلیل از مادران و همسران شهدای جهادگر برگزار شد

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور ایثارگران، آیین بزرگداشت و تجلیل از مادران و همسران شهدای جهادگر با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی، شاهرخ رمضان‌نژاد مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، محمدرضا قائدعبدی مدیرکل امور ایثارگران، زهرا شادلو معاون فرهنگی و امور اجتماعی  و جمعی از مسوولان وزارت متبوع برگزار شد.

وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده معظم شهدا تصریح کرد: نقش زنان به‌ ویژه مادران و همسران شهدا در شکل‌گیری، پیروزی، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی و سهم آن‌ها در حماسه ۸ سال دفاع مقدس بی‌بدیل و کم‌نظیر است.

مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم اظهار داشت: مادران و همسران شهدا اسوه‌های حقیقی صبر و مقاومت هستند.

محمدرضا قائدعبدی افزود: بی‌شک تلاش مادران برای تربیت فرزندانی صالح و مومن باعث اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و اقتدار و عظمت کشورمان در برابر ابرقدرت‌ها شده است.

سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم نقش همسران شهدا را در همراهی با آنان بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت: اگر حمایت همسران شهدا نبود عزت و افتخاری هم برای شهدا و جوانان از جان گذشته نبود .

در ادامه این مراسم، همسران شهدا ضمن بیان خاطراتی از شهدای والامقام از برگزاری این مراسم ابراز خرسندی کردند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از ۳۸ مادر و همسر شهید جهادگر ستاد وزارت جهادکشاورزی، تجلیل شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید