Iranian Agriculture News Agency

وفابخش عنوان کرد:

«کشاورز کارت» اقدامی برای حمایت از کشاورزان در آغاز فصل کشت

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی «کشاورز کارت» را اقدامی برای حمایت از کشاورزان دانست و افزود: با تصمیم ستاد عالی زراعت، مقرر شد تا کشاورزان از کشاورز کارت برای خرید کود استفاده کنند و بنا است تا علاوه بر کود، سایر نهاده‌ها نیز در آینده مشمول این کارت شود.

«کشاورز کارت» اقدامی برای حمایت از کشاورزان در آغاز فصل کشت

به گزارش خبرنگار ایانا، جواد وفابخش معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی به تولید محصولات استراتژیک مصوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: برای این منظور  تسهیلاتی برای تامین بخشی از هزینه‌ها به عنوان سرمایه در گردش از طریق بانک کشاورزی در نظر گرفته شده تا کشاورزان برای کاشت و هزینه های برداشت از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه «کشاورز کارت» اقدام دیگری برای حمایت از کشاورزان است، افزود: با تصمیم ستاد عالی زراعت، مقرر شد تا کشاورزان از کشاورز کارت برای خرید کود استفاده کنند و بنا است تا علاوه بر کود، سایر نهاده‌ها نیز در آینده مشمول این کارت شود.

وفابخش ادامه داد: انشالله این کارت‌ها مکانیسمی باشد تا بخشی از هزینه‌های تولید در ابتدای فصل کشت را تأمین کند و در زمان برداشت این هزینه‌ها از محل فروش محصول مستهلک شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید