Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهادکشاورزی:

فرصت‌های بی‌بدیلی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی وجود دارد

وزیر جهادکشاورزی گفت: فرصت‌های بی‌بدیلی در بخش کشاورزی به ویژه در حوزه شیلات، صنایع فرآوری، گیاهان دارویی، توسعه کمی و کیفی گلخانه‌ها و دام و طیور برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد.

فرصت‌های بی‌بدیلی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی وجود دارد

به گزارش ایانا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، محمدعلی نیکبخت امروز سه‌شنبه در جریان بازدید از نمایشگاه برترین‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی در نمایشگاه دایمی بین‌المللی تهران در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: بخش کشاورزی نسبت به سایر بخش‌های اقتصادی، فرصت‌های بی‌بدیلی برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دارد، زیرا تولیدات این بخش در داخل مصرف می‌شود در حالی که در سایر بخش‌های اقتصادی، باید رقابت سنگینی در بازاریابی در بیرون از کشور داشته باشند.

وی بر افزایش راندمان و عملکرد تولید در بخش کشاورزی با استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید و تصریح کرد: هم در تولید و هم در حوزه نهاده‌ها مانند بذر و نهال، تولید بچه‌ماهی و میگو فرصت خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است و با همکاری و ارتباط نزدیکی که با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری داریم، آینده درخشانی پیش روی این شرکت‌ها خواهد بود.

نیکبخت گفت: در این نمایشگاه، شرکت‌های دانش‌بنیان فعال، یافته‌های خود را در حوزه‌‌های کشاورزی ارایه داده‌اند که موجب خوشحالی است.

 

منتشر کننده خبر: شیما علائی کاشانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید