Iranian Agriculture News Agency

سازمان تعاون روستایی مردمی‌ترین بخش جهادکشاورزی است

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی، مردمی‌ترین بخش جهاد کشاورزی است که با بکارگیری علم و دانش، روش‌های نوین مدیریت و سیستمی کردن خدمت، نقش مهمی در زنجیره تولید تا مصرف ایفا می‌کند.

سازمان تعاون روستایی مردمی‌ترین بخش جهادکشاورزی است

به‌ گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، محمدمهدی برومندی در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان مرکزی تعاون روستایی، با اشاره به این که امروز در دوران جنگ اقتصادی هستیم و دشمن سفره مردم را هدف قرار داده است، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی حافظ امنیت غذایی کشور بوده و در خط مقدم قرار دارد.

وی درباره مردمی‌ترین بخش وزارت جهاد کشاورزی، گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی مردمی‌ترین بخش جهاد کشاورزی است و در گذشته دارای بزرگترین شبکه فروشگاهی در جامعه روستایی ایران بوده است. معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی، با اشاره به وجود دو هزار و 500 تا سه هزار فروشگاه روستایی در سال‌های دور، یادآور شد: این مهم به عنوان یک زنجیره فعال به روستاییان خدمت‌رسانی می‌کرد.

وی ادامه داد: سازمان تعاون روستایی با به کارگیری علم و دانش، روش‌های نوین مدیریت و سیستمی کردن خدمت نقش مهمی را در تولید غذا و زنجیره تولید تا مصرف ایفا می‌کند. به گفته برومندی، تنظیم بازار، انسجام، تشکیل تشکل‌های بخش کشاورزی و ایجاد نظام‌های بهره‌بردار از مهمترین فعالیت‌های این سازمان به شمار می‌رود. گفتنی است؛ در این مراسم ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی برای انتصاب "ایوب فصاحت" به عنوان سرپرست جدید سازمان تعاون روستایی به وی اعطا شد و از تلاش‌ها و خدمات غلامرضا هادربادی در دوره تصدی این‌ مسوولیت قدردانی شد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید