Iranian Agriculture News Agency

حل مشکلات کشاورزان و کارگزاران در میز خدمت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به همراه سایر اعضای هیئت مدیره و معاونین و همچنین تعدادی از مدیران شرکت، در پی اعلام عمومی برگزاری میز ارتباط مردمی در ستاد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، به تماس‌های کارگزاران و کشاورزان و مشکلات طرح شده از سوی آنها پاسخ دادند.

حل مشکلات کشاورزان و کارگزاران در میز خدمت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، در هفته دولت که با شعار «روایت خدمت» در جریان است، حمید رسولی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به همراه سایر اعضای هیئت مدیره و معاونین و همچنین تعدادی از مدیران شرکت، درپی اعلام عمومی برگزاری میز ارتباط مردمی در ستاد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، به تماسهای کارگزاران و کشاورزان و مشکلات طرح شده از سوی آنها پاسخ دادند.

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، در طی سال نیز به همین روال در ستاد و استانها، از طریق وبسایت شرکت به آدرس WWW.ASSC.IR و شماره تماس مدیریت‌های بازرسی و روابط عمومی شرکت و در استان ها از طریق تماس با شرکت های خدمات حمایتی کشاورزی استانی، مشکلات ودرخاوستهای مردمی را دریافت و تا نتیجه پیگیری میکند. میز ارتباط مردمی در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از ساعت 15 تا 17 برگزار و به سوالات تماس گیرندگان که طی اطلاعیه ای به همین منظور با شماره اعلامی در تماس بودند، پاسخ داده شده و مواردی که نیازمند پیگیری بیشتر بود، از سوی مدییت های مرتبط در حال پیگیری و اعلام نتیجه به تماس گیرندگان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید