Iranian Agriculture News Agency

دلایل بنیاد ملی گندم کاران برای حمایت از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی

بنیاد ملی گندم کاران در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دلایل خود برای حمایت از محمدعلی نیکبخت را اعلام کردند.

دلایل بنیاد ملی گندم کاران برای حمایت از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، بر اساس نظر بنیاد ملی گندم کاران، نیکبخت مدیری است توانمند، متواضع، متخصص، متعهد، خودساخته و دل‌سوخته و دردآشنای بخش که با تکیه‌بر شایستگی‌های خود از خدمت در مرکز خدمات دهستان شروع و با ریاست سازمان جهاد کشاورزی، معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و ریاست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مدارج ترقی مدیریتی را با شایستگی طی کرده و فردی برنامه محور و اجرایی، تشکل گرا و معتقد به بهره جستن از خرد جمعی است.

وی با بدنه وزارت جهاد کشاورزی کاملاً آشناست و در هر پستی که بوده است، آرامش واقعی مبتنی بر عملکرد مثبت را در تمامی مجموعه‌ها القا کرده است.

در این نامه خطاب به رئیس مجلس آمده است: «نمایندگان محترم نیک می‌دانیم یکی از تاریخ‌سازترین تصمیمات شما عزیزان که آرزوی همه دلسوزان بخش و کشاورزان عزیز است، سپردن تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری محصولات کشاورزی توسط خود کشاورزان و نمایندگان قانونی آن‌ها در قالب تصویب طرح در شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی بخش کشاورزی بوده که تحسین همگان را برانگیخت و به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ قانون‌گذاری کشور ثبت و ضبط گردید.

نمایندگان محترم یقین می‌دانیم یکی از آمال و آرزوها و خواسته‌های شما عزیزان که همانا خواسته قلبی و آرزوی دیرینه کشاورزان بوده و می‌باشد این است که روزی فرا برسد خود کشاورزان و تشکل‌های قانونی آن‌ها بتوانند وزیر دلخواه را به قوه مجریه پیشنهاد داده و درنهایت با موافقت و رأی شما عزیزان که نمایندگان تمامی آحاد این مرزوبوم هستید وزیر مورد وثوق را انتخاب نمایند این مهم سرفصل تازه‌ای می‌تواند در راستای مردم‌سالاری در جامعه مدنی ایران بگشاید».

در این نامه از نمایندگان مجلس خواسته‌شده است که با رای قاطع به وزیر جهاد کشاورزی که منتخب واقعی کشاورزان و تشکل‌ها است؛ برگ زرین دیگری به خواست اکثریت قریب به‌اتفاق جامعه بزرگ کشاورزان و به کتاب مردم‌سالاری دینی و مدنی اضافه کنند.

 

1

2

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید