Iranian Agriculture News Agency

در نامه جمعی از اتحادیه‌های تعاونی تولید به مجمع نمایندگان خراسان جنوبی مطرح شد:

حمایت از نیکبخت، زمینه ساز تحول در بخش کشاورزی

جمعی از اتحادیه‌های تعاونی تولید در حمایت از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به مجمع نمایندگان خراسان جنوبی نامه نوشتند. در این نامه حمایت از محمدعلی نیکخبت، زمینه‌ساز ایجاد تحول در بخش کشاورزی معرفی شده است.

حمایت از نیکبخت، زمینه ساز تحول در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، در نامه جمعی از اتحادیه‌های تعاونی تولید رونق بخش کشاورزی به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های بالقوه فرآیند توسعه اقتصادی با نقش بی‌بدیل معرفی شده است.

نگارندگان این نامه بر این باورند که بخش کشاورزی یکی از بخش‌هایی است که مسلما می‌تواند در تحقق اقتصاد قوی درگام دوم انقلاب اسلامی موثر باشد. بدیهی است شکوفایی در این بخش می‌تواند ضامن امنیت غذایی و خودکفایی در کشور باشد.

نویسندگان با این استدلال، سکانداری و هدایت این بخش مهم از اقتصاد کشور را نیازمند عزمی قوی و توافق مضاعف معرفی کرده‌اند و معتقدند که رئیس جمهور با معرفی شخصیتی انقلابی، مدیری توانمند و با تجربه با روحیه خدمت جهادی این هدف را محقق ساخته است.

در انتهای نامه از نمایندگان مجمع خراسان جنوبی درخواست شده است تا با حمایت از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی زمینه ایجاد تحول عظیم در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی را فراهم کرده و موجب شکوفایی بخش شوند.

c807b4ef-8448-4266-bb3f-e6e32cffe657

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید