Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت سازمان شیلات مطرح کرد:

حضور قدرتمند یگان حفاظت سازمان شیلات ایران در دریا

فرمانده یگان حفاظت سازمان شیلات ایران از حمایت‌های قانونی از عملکرد این یگان و هماهنگی کامل با دستگاه قضایی کشور خبر داد.

حضور قدرتمند یگان حفاظت سازمان شیلات ایران در دریا

سرهنگ هادی دیده‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا ضمن تأکید بر نقش یگان حفاظت سازمان شیلات ایران در مقابله با صید غیرمجاز بیان کرد: این یگان با بهره‌گیری از نیروهای آموزش‌دیده و زبده به‌عنوان ضابط دستگاه قضا و نیز تجهیزات بسیار خوب، در خدمت سازمان شیلات و جامعه صیادی به‌منظور حفظ و صیانت از منابع آبزی دریا هستیم تا با حراست از امنیت قضایی و منابع آبزی دریا، با ناهنجاری‌ها و قانون‌گریزی‌های احتمالی در دریا برخورد لازم را داشته باشیم.

وی افزود: سطح مبارزه ما با صید غیرمجاز نسبت به سال‌های گذشته بسیار قابل‌توجه بوده است. بهترین تلاش ما این بود که با دیدگاه مثبت رئیس سازمان شیلات توجه ویژه‌ای به جذب نیرو و استخدام نیروی یگان حفاظت شیلات انجام شد. تعداد زیادی شناور برای یگان حفاظت خریداری و به ناوگان اضافه شد و شناورهای موجود نیز تعمیر شدند.

دیده‌ور ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای بین فرمانده مرزبانی کشور و ریاست سازمان شیلات امضا شده است که نقش آن عملاً در کشف صید غیرمجاز و دستگیری افراد و ضبط شناورهای غیرمجاز به‌خوبی مشهود بوده است و در حال حاضر یگان حفاظت سازمان شیلات از حمایت‌های قانونی لازم برخوردار است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان شیلات ایران بابیان این‌که اعتباراتی که به یگان حفاظت تخصیص پیدا می‌کند مطلوب است گفت: ولی تأمین این اعتبارات دارای اهمیت بالایی است. قول‌های مساعدی دراین‌ارتباط گرفته‌ایم.

 

خبرنگار: شبنم مسعودی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید