Iranian Agriculture News Agency

پروژه‌های متعدد در زنجیره تولید دام و طیور افتتاح می‌شوند

مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی برنامه‌های سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

پروژه‌های متعدد در زنجیره تولید دام و طیور افتتاح می‌شوند

امین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: سازمان دامپزشکی کشور در دهه مبارک فجر امسال، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که شامل افتتاح پروژه‌های متعدد ازجمله کارخانه‌ها تولید خوراک دام، کشتارگاه  و ...  در سراسر کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در راستای مأموریت‌های این سازمان است.

اسدی بابیان اینکه در معاونین این سازمان نیز در افتتاح برخی پروژه‌های مرتبط با دامپزشکی در استان‌ها حضور جدی خواهند داشت افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا و تجلیل از آن‌ها و نیز برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان دامپزشکی برای همکاران برنامه‌ریزی‌شده است.

وی ادامه داد: برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی از 12 تا 22 بهمن تحت عنوان رزمایش جهاد دامپزشکی بانام شهدای راه قدس» در سراسر کشور که در برخی استان‌ها با حضور مدیران ارشد ستادی اجرا خواهد شد یکی دیگر از برنامه‌های مهم این سازمان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است

اسدی گفت: همچنین نمایشگاهی تحت عنوان «پویش پیشرفت در 45 سالگی انقلاب» را در طول دهه مبارک فجر در محل سازمان، در معرض دید همکاران و مراجعین خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید