Iranian Agriculture News Agency

بستر پروژه‌های مشترک شیلاتی ایران و سنگال فراهم شد

در حاشیه پنجمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال، بستری در راستای همکاری‌های مشترک در حوزه ظرفیت‌های شیلاتی و صیادی فراهم شد.

بستر پروژه‌های مشترک شیلاتی ایران و سنگال فراهم شد

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، حسین حسینی رئیس سازمان شیلات ایران که در رأس هیاتی، وزیر جهاد کشاورزی را برای شرکت در پنجمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال همراهی کرد، در دیدار با کانته مشاور رییس جمهور و وزیر حاکمیت سنگال نوظهور و وزیر اقتصادی و صیادی سنگال بر گسترش همکاری‌های شیلاتی تأکید کرد و از کشور دوست دعوت به عمل آمد که برای انجام همکاری‌های مشترک به ایران سفر کند.

در ادامه این سفر همچنین با رییس اداره بندرها و کشتیرانی سنگال و فرماندهی دریایی این کشور، نشستی برگزار و از ظرفیت‌های صیادی این کشور بازدید شد.

لازم به ذکر است پس از بحث و بررسی و توافق پیرامون مسائل صید و صیادی و انجام پروژه‌های مشترک شیلاتی، صادرات محصولات و سایر زمینه‌ها به نشانه اتحاد، مسئولان دو کشور دست دوستی دادند.

این نشست امروز با امضای تفاهم‌نامه‌هایی در راستای گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های آبزی‌پروری و شیلات، کشاورزی و سایر حوزه‌ها به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید