Iranian Agriculture News Agency

دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با نماینده فائو در ایران

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با نماینده فائو در ایران روز یکشنبه یکم مرداد ۱۴۰۲ در محل سازمان شیلات ایران دیدار و گفتگو کرد.

دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با نماینده فائو در ایران
به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، در این دیدار سیدحسین حسینی از ارتباط خوب و قابل توجه دو سویه بین دو سازمان در طی سالیان همکاری به‌عنوان نقطه قوت یاد کرد.
در ادامه یوباک دی هاج جی سی نماینده موقت سازمان کشاورزی و غذای ملل متحد ( فائو) در جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از برگزاری این ملاقات بیان کرد: تا قبل از عزیمت و قبول مسئولیت در این پست پیشرفت فعالیت‌های شیلاتی در کشور ایران را به این شکل متصور نبودم و در این مدت در خصوص حمایت و همکاری تنگاتنگ با شیلات از هر اقدامی در جهت پیشبرد امور تا حصول اهداف حمایت خواهیم کرد.
رئیس سازمان شیلات ایران در خصوص تبدیل صید کمی به کیفی با روزآمد کردن شیوه‌های صید و اضافه کردن آبزیانی که در سفره غذایی جامعه قرار نمی‌گیرند و تبدیل به پودر ماهی می‌شوند، به سبد غذایی مصرفی اشاره کرد.
وی افزود: برای تنوع آبزی پروری باید تکنولوژی تولید ماهیان بومی ارتقاء یابد و در کنار این گونه فعالیت‌ها نباید از پرورش گیاهان آبزی هم غافل شد.
حسینی به اهمیت مدیریت بیماری‌هایی که در تولید آبزیان وجود دارد اشاره کرد و گفت: همکاری‌های سازمان فائو در این بخش بسیار کارساز است.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید