Iranian Agriculture News Agency

وزارت جهادکشاورزی با نیکبخت از شرایط دشوار عبور خواهد کرد

رئیس اتحادیه تعاونی‌های تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی پاستوریزه ایران گفت: حضور و مدیریت نیکبخت در وزارت جهاد کشاورزی آسیب‌های این وزارتخانه را به حداقل می‌رساند و امیدواریم اقدامات وی اثر مثبتی در سبد خانوار کشور داشته باشد.

وزارت جهادکشاورزی با نیکبخت از شرایط دشوار عبور خواهد کرد

علی احسان ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در خصوص وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: آقای نیکبخت از مجموعه وزارت جهاد کشاورزی است و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به بخش‌های این وزارتخانه آشنایی دارد و در تعاون روستایی نیز عملکرد خوبی داشته است. همچنین آقای نیکبخت، چهره‌ای از خانواده جهادی-کشاورزی است.

ظفری در ادامه گفت: آقای نیکبخت چهره توانمندی است که باوجود شرایط دشوار در وزارتخانه و حجم کار بسیار بالا که به‌نوعی مسئولیت چندین وزارتخانه در یکجا گردآوری‌شده است، توانایی مدیریت دارد و مشکلات فعلی را به حداقل ممکن می‌رساند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی پاستوریزه ایران اضافه کرد: متأسفانه تصمیم‌های آنی همچون قیمت‌گذاری‌های غیراصولی و تصمیم‌های بخشی در وزارت جهاد گرفته‌شده است که تبعاتی داشته و به تولید آسیب‌زده است؛ بازار و تولید به‌خوبی کنترل نشده است.

وی افزود: امیدواریم با حضور نیکبخت و شناختی که از وی وجود دارد، آسیب‌ها به وزارت جهاد کشاورزی به حداقل برسد و اقدامات وی اثر مثبتی در سبد خانوار کشور داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید