Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد:

اعطای 220 پروانه ثبت واکسن دامی به شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرکل دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید واکسن در داخل گفت: تاکنون ۲۲۰ پروانه ثبت و ساخت دارو و واکسن‌های دامی به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شده است.

اعطای 220 پروانه ثبت واکسن دامی به شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه رونمایی از خط تولید واکسن‌های تب برفکی و لمپی‌اسکین شرکت دانش‌بنیان ویراواکسن شایا بیان کرد: ساخت و تولید واکسن تب برفکی در داخل می‌تواند بخشی از نیازهای کشور را به این واکسن برطرف و وابستگی به واردات این محصول را کاهش دهد.

سید سعید حسینی افزود: واکسن تب برفکی تولید شده توسط این شرکت دانش‌بنیان دارای ویژگی‌هایی است از جمله این که این واکسن بر پایه آب تولید شده در حالی که واکسن‌های تب برفکی معمولی، پایه روغنی دارند.

وی با بیان این که تاکنون ۲۲۰ پروانه ثبت و ساخت دارو و واکسن‌های دامی به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شده است، اطهار داشت: سازمان دامپزشکی کشور تا امروز به ۳۹ شرکت دانش بنیان پروانه ثبت و تولید فرآورده‌هایشان را داده است.

حسینی تصریح کرد: طی دو تا سه سال اخیر، سازمان دامپزشکی کشور در راستای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید واکسن‌های دام و طیور، حمایت‌های زیادی انجام داده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید