Iranian Agriculture News Agency

در گفتگو با ایانا مطرح شد:

برپایی پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته بغداد

حمایت وزارت جهاد کشاورزی از صادرات محصولات به عراق

مدیر پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته گفت: پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته بغداد برپا می‌شود.

برپایی پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته بغداد

ادریس مازندرانی، مدیر پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در گفتگو با خبرنگار ایانا، اظهار کرد: حجم مبادلات تجاری ایران در زمینه کشاورزی و مواد غذایی نشان می‌هد که عراق بزرگترین مشتری تولیدات ایران بوده است. اما همواره رقبای کشورمان در پی افزایش سهم بازار خود در حوزه های مختلف هستند. حضور در نمایشگاه ها به عنوان عنصری بی بدیل به رشد صادرات شرکتهای خصوصی کمک می کند.

مدیر پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی بغداد با حضور چندین کشور و همکاری وزارت بازرگانی عراق، اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی عراق، اتحادیه صنایع عراق و اتاق بازرگانی بغداد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران برای برپایی پاویون ج.ا.ایران صادره شده و در حال حاضر حمایت وزارت جهاد کشاورزی از این رویداد نشان از پشتیبانی دولت از سرمایه گذاری بلند مدت در بازار عراق است و از طرفی باعث حضور حداکثری مشارکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه خواهد بود.

مازندرانی خاطرنشان کرد: تعامل تنگاتنگ دولت های دو کشور و نیز نزدیک بودن عادات غذایی و ذائقه مردم عراق از جمله علل تشکیل پایون در گروه های کالایی مواد غذایی و نوشیدنی، شیرینی و شکلات، آجیل و خشکبار، قهوه و چای، محصولات پروتئینی، میوه و صیفی جات، غذای آماده و نیمه آماده، افزودنی های مواد غذایی، سبزیجات خشک و معطر، خوراک دام و طیور، مکمل های غذایی و درمانی، سیستم های آبیاری، سیستم های برودتی و سردخانه ای، گرمایشی و سرمایشی و در نهایت ماشین آلات، اداوات و تجهیزات مرتبط است.

شایان ذکر است، نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته روزهای 4 تا 7 مهر 1401 با حضور شرکتهای خصوصی چندین کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بغداد برگزار خواهد شد و متقاضیان می توانند از طریق شماره واتساپ 09105549462 اطلاعات بیشتر کسب کرده و یا با مراجعه به amiorg.com ثبت نام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید