Iranian Agriculture News Agency

شهرستان ورامین ۳۵ درصد گوشت قرمز استان تهران را تامین می کند

مدیرجهاد کشاورزی ورامین گفت: شهرستان ورامین با دارا بودن ۱۵۰۰واحد دامداری ۳۵ درصد گوشت قرمز استان تهران را تامین می کند و بیشترین تعداد دام در بین شهرستان های استان تهران را نیز در اختیار دارد.

شهرستان ورامین ۳۵ درصد گوشت قرمز استان تهران را تامین می کند

به گزارش ایانا در استان تهران، محسن بنائیان گفت: شهرستان ورامین رتبه اول استان تهران در تولید گندم را داراست که ۷۰ درصد پایه اقتصادی این شهرستان براساس کشاورزی است.

وی افزود: شهرستان ورامین با دارا بودن ۱۵۰۰ واحد دامداری ۳۵ درصد گوشت قرمز استان تهران را تامین می کند؛ همچنین درشهرستان ورامین ۳۶۵هزار دام سبک وسنگین وجود دارد که بیشترین تعداد دام در بین شهرستان های استان تهران در این شهرستان وجود دارد.

بنائیان تصریح کرد: در زمینه پرورش بوقلمون رتبه اول کشوری در شهرستان ورامین اختصاص دارد ۱۰۴ باب پرورش ماهی در ورامین وجود دارد که سالیانه ۱۰۰هزارتن ماهی سردابی و گرمابی تولید و صادر می شود.

وی ادامه داد: سالانه ۲۴ هزار تن بسته تر در شهرستان ورامین تولید می شود که ۸ هزار تن پسته خام خشک از این میزان بدست می آید.

بنائیان هم چنین از تخریب۱۶۰ باغ ویلا غیرمجاز از ابتدای سال ۹۹ تاکنون خبر داد و افزود: در سال ۹۸ نیز ۷۰ ویلا غیرمجاز تخریب شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید