Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:

معرفی 37پروژه جهش تولید در بخش کشاورزی استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از معرفی 37پروژه جهش تولید دربخش کشاورزی استان به سازمان برنامه وبودجه کشور خبر داد وگفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه ها، افزایش تولید به ارزش ریالی یک هزار و 830میلیارد ریال را در بخش کشاورزی استان تهران شاهد باشیم.

معرفی 37پروژه جهش تولید در بخش کشاورزی استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران ذوالفقاری در اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران بخش کشاورزی استان در سال 99 که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان "جهش تولید" توسط رهبر معظم انقلاب و تشکیل ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید در سازمان برنامه وبودجه کشور، مقرر شد پروژه های بخش تولید هر استان به این ستاد معرفی شود.

وی از ارائه 37 پروژه برای تهیه سند نقشه راه جهش تولید توسط بخش کشاورزی استان تهران گفت: این پروژه ها پس از اخذ تائید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش تولید در سازمان برنامه وبودجه کشور معرفی شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها به توسعه بیش از پیش بخش کشاورزی می انجامد، اظهار داشت: بیش از 13هزار و650نفر با بهره برداری از این پروژه ها که در زیربخش های مختلف گلخانه، پرورش قارچ، آب و خاک، صنایع کشاورزی، شیلات، دام و طیور تعریف شده است، مشغول به کار خواهند شد.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود با اتمام 37 پروژه جهش تولید، افزایش تولید به ارزش ریالی یک هزار و 830میلیارد ریال را در بخش کشاورزی استان تهران شاهد باشیم.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید