Iranian Agriculture News Agency

14هزار هکتار از اراضی ملی جنوب پایتخت در آستانه صدور سند تک برگی

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران اعلام کرد: حدود 14هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی جنوب پایتخت در آستانه صدور سند تک برگ کاداستری قرار گرفته است.

14هزار هکتار از اراضی ملی جنوب پایتخت در آستانه صدور سند تک برگی

به گزارش ایانا، حسن ردائی با بیان این مطلب تصریح کرد: در دوازدهمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران که در محل اداره ثبت اسناد و املاک بخش حسن آباد فشافویه شهرستان ری برگزار شد، موانع و مشکلات پیش روی صدور سند تک برگ کاداستری این میزان اراضی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی برای رفع این موانع اتخاذ شد.

وی ادامه داد: تمامی مستندات و نقشه های اصلاحی نهایی این اراضی تهیه و تحویل اداره ثبت شده است و مراحل صدور اسناد تک برگ کاداستری این اراضی در حال انجام است.

ردائی یادآور شد: به منظور هماهنگی هر چه بیشتر و تسریع در روند اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی، جلسات این کارگروه به طور مستمر تشکیل می شود و در هر جلسه پلاک های ثبتی حساس مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون حفاظت و امور اراضی استان تهران تأکید کرد: در سال جاری اجرای طرح کاداستر همچون دیگر اقدامات آبخیزداری و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و استانی در حال انجام است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید