Iranian Agriculture News Agency

از طریق سامانه «سامد»

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران پاسخگو شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در اجرای دستور نهاد ریاست جمهوری درخصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران در اداره کل بازرسی و پاسخگویی درسامانه سامد (تلفن۱۱۱)، ازطریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت، پاسخگوی تماس های تلفنی عموم مردم استان بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران پاسخگو شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، ذوالفقاری از دوشنبه 25آذرماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برای پاسخگویی به درخواست های عموم مردم وجامعه تولید کننده کشاورزی استان تهران ازطریق سامانه تلفنی ۱۱۱ در مرکز سامانه سامد حضور یافت.

وی باحضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران، پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بود و به درخواست ها ، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده به کلیه فعالان زیربخش کشاورزی استان اعم از گلخانه داران ، دامداران، زنبورداران ، زارعین و عموم مردم پاسخ داد که اغلب این تماس ها در حوزه آب و خاک، اراضی ،امور دام و تامین نهاده های دامی بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران هم چنین با مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است این برنامه در راستای اجرای دستور نهاد ریاست جمهوری درخصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران در اداره کل بازرسی و پاسخگویی در سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) صورت گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید