Iranian Agriculture News Agency

بخش کشاورزی استان تهران در تدارک کمک به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی

درآستانه اربعین حسینی، جلسه سـتاد اربعین حسینی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به‌منظور برگزاری هرچه با شـکوه‌تر مراسم اربعین سرور و سالار شـهیدان امام حسین (ع) برگزار شد.

بخش کشاورزی استان تهران در تدارک کمک به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، اولین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) سازمان به‌منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین سرور و سالار شـهیدان امام حسین (ع)، شناسایی امکانات و تجهیزات با حضور حجت‌الاسلام مروج قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ستاد توسعه عتبات عالیات، حجت‌الاسلام رنجبران مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان، برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیران دستگاه‌های وابسته و شهرستان‌های تابعه و سایر مدعوین در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام مروج، مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: باید برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم انجام شود؛ اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت مردم محور است از این رو باید در مدیریت این امر نقش پررنگ‌تری را به مردم بدهیم.

حجت‌الاسلام رنجبران با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) به ذکر ویژگی‌هایی از سیره ایشان پرداخت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز با اشاره به ساماندهی و برنامه‌ریزی در برگزاری اربعین حسینی گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم خدمات شایسته‌ای را به زائرین گرانقدر ارائه دهیم؛ همچنان که سال گذشته سازمان علاوه‌بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی در راهپیمایی جاماندگان نیز با برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی تلاش داشته تا نقش کوچکی در این مسیر داشته باشد.

در این جلسه اعضای ستاد ضمن طرح مسائل و مشکلات، گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام گرفته در مراسم اربعین سال‌های گذشته ارائه و مقرر شد جلسات ستاد به‌صورت مستمر برگزار و همچنین جلسه‌ای با کمیته‌های زیرمجموعه جهت هماهنگی‌های بیشتر برگزار شود.

وزارت جهاد کشاورزی و نهادهای زیرمجموعه سال گذشته با برپایی 100 موکب در داخل کشور و کربلا در کشور عراق آماده پذیرایی زائران در این ایام بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید