Iranian Agriculture News Agency

پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان تهران

سرپرست مدیریت امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از پرداخت بالغ بر هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان تهران خبر داد و گفت: خرید گندم استان تهران به مرز 125 هزار تن رسید.

پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، محمود رضا آجودانی دراین‌باره بیان کرد: پس از گذشت یک ماه از شروع فصل برداشت گندم و فرآیند خرید تضمینی در سال زراعی 1402-1401 استان تهران، میزان خرید تضمینی گندم استان تهران تا پنج تیرماه، با رشد 45 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مرز 125 هزار تن رسید.

وی ادامه داد: همچنین در محصول کلزا نیز این رقم به 900 تن رسیده است .

آجودانی برآورد سطح برداشت گندم استان را در حدود 44 هزار هکتار عنوان کرد و گفت: به‌طور تقریبی 62% از تولید گندم استان تا این تاریخ تحویل سیلوها و مراکز خرید دولتی شده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود تا 10 تیرماه سال جاری و اتمام دوره برداشت گندم استان در سال زراعی جاری، بالغ‌بر 130 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود .

سرپرست مدیریت امور زراعت سازمان در خصوص پرداخت مطالبات زارعان گفت: بر اساس گزارش اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران بیش از هزار و 534 میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان پرداخت‌شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید