Iranian Agriculture News Agency

تکریم و تقدیر از تمام بازنشستگان سال گذشته جهاد کشاورزی استان تهران

برای اولین بار پس از چندسال وقفه، همزمان با هفته جهاد کشاورزی، بازنشستگان سال گذشته جهاد کشاورزی استان تهران تقدیر و تکریم شدند.

تکریم و تقدیر از تمام بازنشستگان سال گذشته جهاد کشاورزی استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، در راستای تقدیر از تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر و به تدبیر رئیس سازمان، بعد از چندین سال وقفه در برگزاری مراسم تکریم بازنشستگان، کلیه همکاران سازمان و شهرستان‌های تابعه که سال گذشته پس از سال‌ها خدمات شایسته به‌افتخار بازنشستگی نائل شدند، هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی موردتقدیر قرار گرفتند.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: نیروی انسانی کارآمد و خلاق، تعیین‌کننده قدرت و توان سازمان‌هاست و تقدیر از بازنشستگان، تجلیل از تجارب ارزنده‌ی سرمایه‌های انسانی هر سازمان است.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبران مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، رئیس سازمان، معاونین و مدیران و همکاران بازنشسته در سال گذشته برگزار شد؛ جبرئیل برادری از بازنشستگان به‌عنوان سرمایه انسانی سازمان که حائز تجارب ارزنده‌ای هستند؛ یادکرد و افزود: تقدیر و تجلیل از بازنشستگان، از عوامل موفقیت و وظیفه سازمانی است.

وی با اعلام اینکه بسیاری از بازنشستگان بنا بر تلاش‌ها و زحمات کشیده شده و تجارب ارزنده‌ای که در طی سال‌های خدمت در سازمان به دست آورده‌اند؛ شایسته تقدیر و تشکر هستند؛ بیان کرد: بازنشستگی به معنی جدایی از سازمان نیست بلکه پیشکسوتان و بازنشستگان باید تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

سید علی بابایی مدیر حوزه ریاست سازمان با تأکید بر رعایت احترام به‌مراتب انسانی و قدردانی از همکارانی که بیش از سی سال فعالیت صادقانه و ارزنده در جهت توسعه کشاورزی استان تلاش کرده‌اند؛ ابراز کرد: باهمت و کوشش جمعی می‌توان موفقیت‌های بزرگی را آفرید که امید است با تلاش هرچه بیشتر همکاران بتوان همواره شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر تولید پایدار و امنیت غذایی جامعه باشیم.

 در این مراسم، بازنشستگان به بیان مسائل خود پرداخته و از خدمات ارزنده این سرمایه‌های انسانی با اهدای گل و لوح تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید