Iranian Agriculture News Agency

برپایی اولین رویداد نمایشگاهی آکواریوم و ماهیان زینتی در استان تهران

اولین رویداد نمایشگاهی و جشنواره سراسری جشنواره ماهیان زینتی استان تهران از تاریخ 14 الی 17 تیرماه سال جاری در محل پارک گفتگو برگزار می‌شود.

برپایی اولین رویداد نمایشگاهی آکواریوم و ماهیان زینتی در استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، نوراله حسینی مدیر شیلات استان تهران گفت: اولین رویداد نمایشگاهی و جشنواره سراسری جشنواره ماهیان زینتی استان تهران به همت سازمان شیلات ایران، مدیریت شیلات، امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه با مشارکت بخش خصوصی و گروهی از تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و انجمن‌های سراسری ماهیان زینتی در حوزه شیلات در کشور و در استان تهران از تاریخ 14 الی 17 تیرماه سال جاری در محل پارک گفتگو برگزار خواهد شد.

حسینی درخصوص این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه در زمینه توانمندی‌های تولیدی ماهیان زینتی استان تهران و نمایش تجهیزات و امکانات نگهداری ماهیان آب‌های شور و شیرین و همچنین ترویج آکواریوم داری و... تبادل تجربه و اطلاعات می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن در نظر است که عرضه محصولات نیز در این رویداد انجام شود تا علاقمندان بتوانند به راحتی و با قیمت ارزان‌تر آکواریوم و یا ماهیان زینتی مورد علاقه خود را تهیه کنند.

حسینی بیان کرد: در قسمت جنبی نمایشگاه، مجموعه‌ای از زیباترین ماهیان زینتی آب‌های شور و شیرین در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت که سازمان شیلات ایران به همراه انجمن علمی ماهیان زینتی ایران، در برگزاری آن مشارکت دارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید