Iranian Agriculture News Agency

عرضه گوشت مرغ گرم در استان تهران از طریق سامانه ستکاوا آغاز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران همزمان با آغاز عرضه مرغ گرم از طریق سامانه ستکاوا از روند تامین و توزیع مرغ گرم و منجمد در میدان بهمن بازدید کرد.

عرضه گوشت مرغ گرم در استان تهران از طریق سامانه ستکاوا آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، جبرئیل برادری رئیس سازمان به همراه مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، نظری مقدم سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی و رحیمی معاف سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی از میدان بهمن به عنوان مرکز عمده عرضه مرغ پایتخت بازدید کردند.

برادری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه از امروز توزیع هوشمند مرغ گرم از طریق سامانه ستکاوا انجام شده، افزود: قیمت فروش این کالای پروتئینی با اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و همکاری دامپزشکی، پشتیبانی امور دام، اتحادیه تولید مرغ گوشتی و پرنده و ماهی و بخش خصوصی در راستای تنظیم بازار و تکمیل زنجیره تولید، تامین و توزیع به تعادل رسیده است.

وی ادامه داد: طی دو ماهه اخیر با تلاش شبانه روزی و اتصال سامانه‌های مرتبط به سامانه ستکاوا، رصد کلیه فرآیندها از زمان جوجه ریزی در مرغداری ها تا کشتار در کشتارگاه ها و عرضه درسطح صنوف به طور کامل ممکن شده است و هدف از اجرای این سامانه، تسهیل در عرضه میزان تولید تحقق یافته و حذف واسطه ها از مبادی تولید تا عرضه در سطح صنوف و دسترسی آحاد مردم به این کالاست.

در این بازدید، با صاحبان غرف گفتگو و نحوه تامین و توزیع گوشت مرغ بررسی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید