Iranian Agriculture News Agency

مهمترین رسالت کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی استان، تسهیل گری است

در آستانه پنجم دی ماه، روز مهندس، روسای سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان دیدار و گفتگو کردند.

مهمترین رسالت کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی استان، تسهیل گری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، هاله یحیی زاده رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران پیش از ظهر امروز به مناسبت روز مهندس با سعید پازوکی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران در این دیدار با تاکید به اینکه توسعه خدمات کشاورزی در قالب فعالیت های سازمان، نقطه عطفی در پیشرفت و ارتقای بهره وری کشاورزی استان خواهد بود، گفت : امروز این سازمان توانسته با ایجاد واحدهای توان افزایی و مهارت آموزی و انتقال دانش و تکنولوژی های نوین کشاورزی، محیط یادگیری واقعی را در فضای گلخانه ای و دامی استان برای اعضای خود  فراهم آورد.

وی با اشاره به تلاش برای ایجاد دانشکده علمی-کاربردی در نظام مهندسی کشاورزی استان افزود: مهمترین رسالت کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی استان، تسهیل گری و ارایه خدمات فنی و مهندسی در کوتاه ترین زمان و نزدیکترین نقطه ارتباط با کشاورزان، بهره برداران و سرمایه گذاران بخش کشاورزی و تلاش برای افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی و خدماتی از طریق برنامه ریزی، اعمال مدیریت و نظارت بر حسن اجرای ضوابط فنی مرتبط با بخش کشاورزی است.

یحیی زاده تاکید کرد:  حضور کارشناسان و بهره برداران در دوره های آموزشی و مهارت آموزی موجب خدمات بهتر به کشاورزان وبهره برداران خواهد شد که این امر خود باعث افزایش راندمان تولید و استفاده بهینه از منابع طبیعی است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران افزود: در تلاشیم تا با تسهیل شرایط صدور مجوزهای بخش کشاورزی، بسیاری از موانع در مسیر دریافت مجوزها را حذف کنیم.

پازوکی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز با تبریک روز مهندس، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان را یکی از اعضای مهم خانواده بزرگ جهاد کشاورزی دانست و گفت: من خود عضوی از خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی کشاورزی هستم.

وی افزود: فعالیت های سازمان باید هدفمند انجام شود و از تمامی ظرفیت های موجود در قانون باید به طور کامل بهره برد و در این راستا می توان از ظرفیت های مرکز تحقیقات کشاورزی استان و مرکز آموزش شهید زمانپور نیز استفاده کرد.

پازوکی برای هرگونه هم افزایی و همکاری دوطرفه اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید