Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

افزایش تعامل با تعاون روستایی برای ارتقاء کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ما به دنبال تعامل بیشتر بین این وزارتخانه با تعاون روستایی هستیم تا بتوانیم از این ظرفیت برای ارتقاء کشور استفاده کنیم.

افزایش تعامل با تعاون روستایی برای ارتقاء کشور

به گزارش خبرنگار ایانا، در مراسم بزرگداشت هفته تعاون که امروز ساعت ۱۳ به‌صورت حضوری و وبیناری در محل سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن تبریک هفته تعاون، بیان کرد: خوشحالم که در جمع مومن‌ترین افراد نسبت به تعاون و اقتصاد مقاومتی هستم.

وی افزود: امروزه، بسیاری از مسایل که در حوزه آسیب‌های اجتماعی داریم از جمله در امر تولید، انرژی و مهاجرت، به دلیل این است که از روستا غفلت کرده‌ایم و روستا و روستایی را ندیده‌ایم.

مسکنی ادامه داد: این مساله نشان می‌دهد  که اقتصاد مبتنی بر تولید تحت الشعاع سیاست‌های کلان کشور قرار گرفته است.

وی گفت: تعاون روستایی قدیمی‌ترین سازمان تعاون کشور هست و از سال 50 قانون آن نوشته شده است.

مسکنی بیان کرد: ظرفیت قانون تعاون روستایی بسیار ظرفیت بالایی است و با استفاده از ظرفیت این قانون، توانستیم امسال تعاونی دانش‌آموزی را ثبت کنیم.

وی اضافه کرد: ما به تعاون روستایی افتخار می‌کنیم و به دنبال این هستیم که در طی یک تعاون مومنانه، خدمت بیشتری به روستاییان و کشور انجام دهیم.

مسکنی گفت: حقیقت این است که وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی، هیچ فاصله‌ای با تعاون روستایی ایران ندارد و هیچ گونه نزاع تشکیلاتی میان ما نخواهد بود زیرا هدف همه ما خدمت به کشور، روستاییان و امنیت غذایی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید