Iranian Agriculture News Agency

استفاده از ظرفیت علم و فناوری در راستای طرح های اولویت دار کشور

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای عتف حل مشکلات کشور را اولویت طرح های پژوهشی عنوان کرد.

استفاده از ظرفیت علم و فناوری در راستای طرح های اولویت دار کشور
به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان تات، مجتبی خیام نکویی با اشاره به اعلام آمادگی رئیس جمهور جهت شرکت در جلسات شورای عتف، براهمیت تصمیم گیری در اجرای طرح های پژوهشی با اولویت حل مشکلات کشور در این شورا تاکید کرد.
 
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به اهمیت بحث توسعه علمی و فناوری خاطر نشان کرد: خودکفایی کشور در تولید علم و فناوری؛ مدیریت راهبردی نظام علم، فناوری و نوآوری را بیش از پیش نمایان ساخته است.
وی افزود: طراحی، برنامه ریزی و ساماندهی طرح های کلان ملی، زمینه ساز تحرک دراز مدت و پیشرفت و توسعه پایدار علم و فناوری در کشور خواهد بود.
 
خیام نکویی با تاکید براینکه دراجرای طرح های پژوهشی باید از تمام ظرفیت علم و فناوری کشور استفاده شود، تصریح کرد: از نیروی انسانی دانشگاه ها، پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری و ظرفیت پژوهشی در راستای اجرای طرح های الویت داری که به حل مشکلات کشور کمک می کند استفاده شود.
 
وی ادامه داد: امروز، اعتبارات عمده در اختیار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و باید این معاونت در کنار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درگیر اجرای این طرح‌ها باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید