Iranian Agriculture News Agency

ترجمه ایانا از تارنمای جردن نیوز:

نشست عربستان و اردن برای پیشرفت همکاری در حوزه کشاورزی

در یک نشست خالد الحنیفات وزیر کشاورزی، محمد النجار وزیر آب و آبیاری و معاویه الردایده وزیر محیط زیست اردن با عبدالرحمن بن عبدالمحسن الفضلی وزیر آب، کشاورزی و محیط زیست عربستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

نشست عربستان و اردن برای پیشرفت همکاری در حوزه کشاورزی

به گزارش ایانا به نقل از تارنمای جردن نیوز، این نشست که در محل وزارت کشاورزی اردن برگزار شد، بر روی یافتن راه‌های همکاری بین دو کشور متمرکز بود. در جریان این دیدار، الحنیفات وزیر کشاورزی اردن از یک توافق مهم با عربستان خبر داد که طبق آن یک تیم فنی از دولت سعودی به اردن اعزام می‌شود تا وضعیت را بررسی کرده و راهبردهایی برای مدیریت موثر همکاری‌ها ارائه کنند.

نتایج این ارزیابی نقش مهمی را در تعیین اقدامات لازم برای صادرات دام اردن به عربستان پیش از عید قربان ایفا می‌کند.

الحنیفات در ادامه به یک یادداشت تفاهم همکاری بین عربستان و اردن اشاره کرد که هدفش تسهیل تبادل تجربه در حفاظت از آب، تکنیک‌ها و ساز و کارها در حوزه آب و همچنین پروژه‌های محیط زیستی است.

این یادداشت تفاهم همکاری با جهت‌گیری‌ها و برنامه‌های مشترک دو کشور، به‌ویژه در گسترش مناطق سبز و افزایش دانش در زمینه کشاورزی، همسو است.

در این نشست چندین موضوع کلیدی مرتبط با بخش‌های کشاورزی، زیست‌محیطی و آب مورد بررسی قرار گرفت و بر اهمیت مشترک آن‌ها و پتانسیل ابتکارات مشترک که منافع متقابل را تامین می‌کند، تاکید شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید