Iranian Agriculture News Agency

سرپرست جدید سازمان کشاورزی بوشهر:

خود را مدیون نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی می‌دانم

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: دیدگاه سیاسی را در کار خود دخیل نکرده‌ام و در خدمت رسانی به مردم اصلاح طلب و اصولگرا معنی ندارد؛ چراکه هدف من خدمت به مردم در جمهوری اسلامی است، من مدیون جمهوری اسلامی، نظام، انقلاب و مردم هستم، من در جمهوری اسلامی کارشناس و سپس مدیر شده‌ام و خودم را مدیون این نظام مقدس می‌دانم.

خود را مدیون نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی می‌دانم

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، نشست هم اندیشی سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر  با حضور اصحاب رسانه استان بوشهر برگزار شد و طی این نشست مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان بوشهر به ارائه دیدگاه‌های خود د راستای پویایی بیشتر این سازمان و ارتباط بیشتر با رسانه‌ها پرداختند.

مرتضی بحرانی در این نشست صمیمی با بیان اینکه اهل شهرستان دیر است و مسئولیت‌های متعددی داشته که مهم‌ترین آن خدمت ۱۱ ساله به‌عنوان مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر بوده است، افزود: تمام خدمات ارائه شده در مجموعه جهاد استان مدیون تلاش‌های شبانه روزی پرسنل و روسای قبلی سازمان جهاد است که در اینجا لازم می دانم از زحمات دکتر منفرد تشکر کنم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه، بیان کرد: سازمان جهاد چهار معاون دارد که معاون پنجم آن اصحاب رسانه هستند و از سرمایه‌های انسانی عظیم و دیده بانی بسیار قوی برای این سازمان به شمار می رود و از خبرنگاران درخواست دارم نواقص، کاستی‌ها و مشکلات را به ما انعکاس دهند تا بتوانیم در راستای رفع آن تلاش کنیم.

بحرانی در جواب خبرنگاران مبنی بر تعیین دیدگاه سیاسی خود که آیا اصلاح طلب است یا اصولگرا، توضیح داد: انتصاب من در دولت‌های مختلف و از زمان تصدی جهانبخش در استانداری بوده و هر جا استانداران تصمیم گرفته‌اند که مشغول خدمت باشم، لبیک گفته و در صحنه برای خدمت رسانی به مردم استان حاضر بوده‌ام و سعی کرده‌ام فرزند خوبی برای ایران اسلامی باشم.

وی با بیان اینکه دیدگاه سیاسی را در کار دخیل نکرده‌ام و در خدمت رسانی به مردم اصلاح طلب و اصولگرا معنی ندارد و هدف خدمت به مردم در جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: من مدیون جمهوری اسلامی، نظام، انقلاب و مردم هستم، من در جمهوری اسلامی کارشناس و سپس مدیر شده‌ام و خودم را مدیون این نظام مقدس می‌دانم.

 

خبرنگار: محد بحرینی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید