Iranian Agriculture News Agency

همه ظرفیت‌ها باید برای مقابله با صید غیرمجاز استفاده شود

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: باید با همه ظرفیت برای حفظ ذخایر آبزیان و برخورد با صید و صیادی غیرمجاز قدم برداشت و حامی صیادان قانون‌مند شد.

همه ظرفیت‌ها باید برای مقابله با صید غیرمجاز استفاده شود

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، عقیل امینی در نشست بررسی مسائل و مشکلات صیادان منطقه بردخون خواسته‌های صیادان از جمله برخورد با متخلفین صید ترال کف روب را از خواسته‌های به حق آنان عنوان کرد و افزود: از وظایف شیلات است که با این متخلفان برخورد کند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به ذخایر ارزشمند آبزیان در خلیج‌فارس و اهمیت پایداری صید و صیادی برای نسل آینده بیان کرد: بدون شک کنترل و برخورد با صید غیرمجاز نیازمند همکاری بیش از پیش صیادان، تعاونی‌های صیادی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط برای حفظ این سرمایه ملی ضروری است.

امینی خاطرنشان کرد: با توجه به ۹۳۶ کیلومتر نوار ساحلی استان بوشهر لازم است شیلات با همراهی و همکاری نیروهای خدوم دریابانی و سپاه این مطالبه صیادان جدی پیگیری شود تا حاصل این همکاری خوشحالی دل صیادان زحمتکش باشد.

امینی با قدردانی از حمایت‌های دستگاه مرتبط از جمله دستگاه قضا، نیرو دریابانی سپاه، دریابانی در برخورد با صید و صیادی غیرمجاز، یادآور شد: باید با همه ظرفیت برای حفظ ذخایر آبزیان و برخورد با صید و صیادی غیرمجاز قدم برداشت و حامی صیادان قانون‌مند شد.

در این نشست که دشتیان رئیس گروه امنیتی انتظامی استانداری بوشهر و نمایندگانی از نیروی دریابانی، نیرو دریایی سپاه، بخشدار، تعاونی صیادان و جمعی از صیادان آن منطقه حضور داشتند، صیادان به بیان مسائل و مشکلات خود از جمله تخلفات ترال کف روب در صیدگاه‌های منطقه پرداختند و خواستار برخورد جدی و قاطع با این صیاد نماها شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید