Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دومین کارگاه آموزشی نحوه تشکیل پرونده و نظارت بر مجوزهای حفظ کاربری در بوشهر

مدیریت امور اراضی استان بوشهر گفت: دومین کارگاه آموزشی نحوه تشکیل پرونده و نظارت بر مجوزهای حفظ کاربری برای کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با تدریس مدیر امور اراضی استان برگزار شد.

برگزاری دومین کارگاه آموزشی نحوه تشکیل پرونده و نظارت بر مجوزهای حفظ کاربری در بوشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، احمد مشایخی گفت: این دوره آموزشی با همکاری مدیریت امور ارضی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برای تعیین کارشناسان منتخب به‌عنوان عوامل بازدید بعد از برگزاری آزمون برگزار شد.

مشایخی توضیح داد: این دومین کارگاه آموزشی برای کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاوزی استان در زمینه قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری با ارائه مطالبی از نحوه تشکیل پرونده متقاضیان تغییر کاربری و ثبت در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین و نحوه بازدید و تکمیل فرم‌های بازدید است.

وی افزود: یکی از وظایف مهم و کلیدی محوله به امور اراضی استان‌ها حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی است و عوامل بازدید باید در تکمیل فرم‌های بازدید دقت کامل داشته باشند و هرگونه ساخت و ساز مازاد بر مجوز در فرم مربوطه قید شود که براساس قانون نسبت به آن اقدام شود.

مشایخی یادآور شد: هر چقدر دانش علمی و عملی کارشناسان بروزتر باشد اهداف مدنظر دقیق‌تر و سریع‌تر محقق می‌شود. همچنین آموزش اصولی باعث کاهش اشتباهات کارشناسان در امور محوله شده می شوند و اصول کار را بهتر می‌شناسند و درک قوی‌تری از اهداف از جمله تکمیل به موقع فرم‌های بازدید، جلوگیری از اجرای مازاد بر طرح پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید